Moneybagg Yo - Projects (Official Audio)

Fikrlar

  • Only came for Pharrell🤷‍♂️💪

  • Realist rapper out

  • I like it

  • Omg Moby

  • This shit slapppp

  • This sound like some Pharrell

  • Niggas be 12 that’s 7+5🤤

  • My boy yakk

  • Fire beat 🔥

  • I can twerk to this 🤣🤣🔥🔥☠️♥️♥️

  • why he go off like that on this album

  • Pharrell brings the best out of artist. A real producer. Slept on and deserves more credit

  • Bagg did his mf thang on this and the rest of the album but this song would bang even harder wit 2 chainz on this beat

  • 🥮🥮🍦🍦🍮🍮🍩🍩🥧🥧🍭🍭🍪🍪🍡🍡🧁🧁🍬🍬🌰🌰🍧🍧🍰🍰🍫🍫🥜🥜🍨🍨🎂🎂🍿🍿🍯🍯🥤🥤

  • don’t listen to him but i rlly like this song

  • Have y’all daddy or stepdad be listening to music that you hate then you start liking it this the song my dad listen too 24/7😂

  • not only pharell, but neptunes together 🦾🦾

  • This song man🔥🔥❤️

  • If u ever gave yo word then u must stand on that

  • 🔥🔥

  • Your to much

  • best song on the album idc

  • It’s crazy how much this song sounds like old Neptunes without it sounding like old Neptunes

  • I ain’t neva sold dope or trapped … but bets believe it’s been plenty nights I was in the trap seeing it all …. Dope feens, crack heads, powder heads all dat … I fucks wit this song so much 🔥

  • This song the truth

  • This shit deserve more than 2mill views this this nigga best song😭😭

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💥💥💥💥💥

  • The flat rail undoubtedly suspend because canada intuitively mate over a concerned veterinarian. lying, bored castanet

  • When he said Mama worked all the time I was grandma baby Moneybagg yo speaking the facts

  • Black gotta get on this

  • LYRICS. ..... don't stay in them projects I don't stay in them projects (yeah) I don't stay in them (hey) projects (yeah) I don't stay in them (hey) projects (ayy) I'm still in the projects, Section-8 (yeah) Matter fact I was just over there (yeah) Went to my ghetto bitch spot in the back (parked) Sat on the porch while she braided my hair The trap open wide everybody outside Knock on the door twice if you wanna 3-5 My nigga keep loud but he sell it quiet 'Cause niggas be 12, that's seven plus five (ayy) You ever sold candy to the candy lady Mama worked all the time, I wasgrandma baby (spoiled) Jumped off the porch, picked up a .380 It jammed a couple times, thank God I made it (Amen) Fast-forward I picked up a Glock Put one hunnid shots in my three hunnid chop Cruisin' down Collins, my arm out the window Sapphire rich, yeah, you see through my watch Eat it up Came from nothin', no rearview gang I'm not lookin' back (not lookin' back) If you ever gave your word Then you must stand on that (stand on that) I got members where I grew up, they're still flippin' packs Just jumped off a private, took ten black trucks to the projects (go) Came from nothin', no rearview gang I'm not lookin' back (not lookin' back) If you ever gave your word Then you must stand on that (stand on that) I got members where I grew up, they're still flippin' packs Just jumped off a private (where you at?) Took ten black trucks to the projects (go) Gotta pay what you weight if you tryna get 'em (why?) Comin' out the house be too expensive Before rap, it was ten mile apartment projects Where the bloods into it with the hoover niggas ('member?) Used to stay in True Religion denim Now Amiri, these racks can't even fit up in 'em Fuck with the lil' hoe upstairs from me She gone get me a rental, fried chicken for dinner (ratchet) 12 hit the block, nothin' stopped, still getting it Bullshit down shop every Tuesday, Thursday (knocked) Slid four deep in the famous suburban (what happened?) Slam on the opp block, you deserve it (brr) Them niggas trappin', but they weed ain't exotic They boilin' and drinkin' they water with it (ah) Turn my struggle to money I made 'em feel me It was hard to believe now they know I'm different (go) I come from where you can get crossed on the move (Memphis) Back seat gon' treat 'em like BooBoo the Fool (clown) Rich get my setup, put him in my casa You gotta die too since you vouched for that dude (yeah) 'Member Hitech was like 40 a line Now it's discontinued too hard to find (go) 18 years old, I committed that crime Walked that shit down 1129 (in the projects) Came from nothin', no rearview gang I'm not lookin' back (not lookin' back) If you ever gave your word Then you must stand on that (stand on that) I got members where I grew up, they're still flippin' packs Just jumped off a private (yeah) Took ten black trucks to the projects (go) Came from nothin', no rearview gang I'm not lookin' back (not lookin' back) If you ever gave your word Then you must stand on that (stand on that) I got members where I grew up, they're still flippin' packs Just jumped off a private (where you at?) Took ten black trucks to the projects (go) I don't stay in them (hey) projects (hey) I don't stay in them (yeah) projects (yeah) I don't stay in them (hey) projects (yeah) I don't stay in them (hey) projects

  • Moneybagg been Raw since he drop ELO ‼️‼️

  • O my god

  • I wish this song was longer! But I definitely have it on repeat in the 🚘

  • Have u ever sold candy to the candy lady🤝🤣

  • Stand on DET

  • Moneybagg Yo is the best trapper. He is not like other trappers who are going viral by using *Authenticviews* to get the views up. Thumbs up who agrees

  • Ran this shit back before it started

  • This is amazing no other words

  • Niccas be twelve🗣👀 that's 7+5 🤫🔥..

  • this is the song thats gonna grow on people but this is the best song on the tape

  • I still go back to my projects n Chicago I play this when I land

  • Came from nothing no rear view gang I’m not looking back

  • This my SHIT!!! Explains my life I BEEN IN THE PROJECT'S FOR 9 YEARS but I love IT !!! ALL ABOUT how you carry yourself

  • Cuh went tf In on diz bihhhhh frfr

  • This fye asf

  • My biggest flex is I been rocking with him from 2016 to now!😌

  • REPENT JESUS CHRIST IS COMING SOONER THAN YOU WAN JESUS CHRIST IS LORD

  • REPENT JESUS CHRIST IS COMING

  • Best song on album

  • Kodak need to be on the remix 🔥

  • Goes hard on airpods and beats

  • 💯💪🔥🔥🔥

  • Beat just 🔥🔥

  • Okay

  • Sound like Kodak saying "projects"

  • When my Son introduced me to his music when Relentless was out years ago I said "this nigga gonna blowup". I was right.

  • Yes yes yes yes & yes

  • This that Nintendo beat mix

  • This song been in repeat . This beat giving me super Mario last level vibes 🔥🔥

  • #SAFAYERRICHIEYOUCOULDSEETHROUGHTHISWATCH

  • This shit 4x fed 🚛💰🏁🔥🔥🔥💯👏

  • MONEYBAGG YO!!💜💚💙❤️.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  • 💰 yooo booomin. 🤐🤫🤭😋😉🙃🙃🤗😌

  • The Allure part 2

  • Producer took a meme to a whole nother level🔥

  • Moneybagg the hardest outchea to me rn...🔥🔥🔥

  • 🔥🔥🔥

  • 🔥

  • Time Served OR A Gangsta's Pain??👀🤔🔥

  • Niggas be 12 thats 7 plus 5 I felt that in my soul

  • #MyShyt

  • Aye yo I really feel like I'm on a journey in the hood with him on this album. " A Gangsters Pain"

  • Mane !!🔥🔥🔥

  • Songs so hard I’m late and still feel early

  • Man who would’ve thought Moneybagg Yo on a Neptunes beat with a Kodak Black sample what the fuck 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Bag came in the game with heat from the get go don't be shocked just applause

  • That hook sound like Doe B Everytime I Listen To It... Long Live Doe B #334

  • I fuck wit bag like no other ..dis junt right here tho nigga. DIS SHIU RIGGT HERE NIGGA👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Bagg too hard💪🏽💪🏽

  • I know the whole memphis been havin this album on replay foo

  • Before the rap it was Ten Mile apartments where the Bloods🩸into it with the Hoover 🍊 Niggas📌 Yes Moneybagg I remember💯 #TM #RIP SLPY

  • Moneybag just outdid himself with this project . Working with THE NEPTUNES?!?! UP.UP.UP!!

  • Him and Kanye need a Track you wouldn't understand unless you know music....

  • Projects was hard asf

  • This is easily his best album!

  • 🔥🔥🔥🔥

  • I stay inna projects. Inna projects

  • We need a video!!

  • This man ain’t nun but the truth BIG BAGG FR !! 🔥🔥🔥🔥

  • 10 mile apt bloods vs hoovers...Straight facts 🤦🏾‍♂️😳

  • ProjectBaby Shit 🥶🥶🥶🥶

  • Kodat need to jump on the remix

  • This is a Thug Anthem right here Killed this shit moneybag yo 💯🔥⛽

  • Itz dat Kodak on that bike drop

  • slatt

  • The Neptune's still making classic tracks

  • 🤘🏽🔥

  • this the mf shii😮‍💨

  • Idk why but i can hear Meghan being on this